სესიის მომხსენებელი
მარიამ ზაქარიაშვილი |
სესიის თანამომხსენებელი
ირაკლი ჭიჭაშვილი |
თემატური მიმართულება
სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში |
საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
ყველა , |
სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
ინოვაციური სასწავლო გარემო , წიგნიერება ციფრულ ერაში , |
სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები , საბაზო საფეხურის მასწავლებლები , საშუალო საფეხურის მასწავლებლები , უნივერსიტეტის წარმომადგენლები , |
სესიის ფორმატი
პრეზენტაცია |
სწავლების საფეხური
დაწყებითი , საშუალო , საბაზო , უნივერსიტეტი , |
სესიის სათაური
ციფრული სასწავლო გარემო „ციფრულ აბორიგენებს“ - iSpring Suite ტექნოლოგია. |
|
სესიის მოკლე აღწერა
ნაშრომი წარმოადგენს iSpring-Suite პროგრამულ გარემოში ინტერაქტიური ელექტრონული საგანმანათლებლო რესურსის, სასწავლო კურსის აგების, განთავსების, ვირტუალური ურთიერთობისათვის სასწავლო გარემოში მათი დანერგვის მეთოდოლოგიას პროექტის ფარგლებში „სკოლა ღრუბლებში“ |
|
სესიის განსაკუთრებული გარემოებები
მომხსენებელს პრეზენტაცია აქვს გაკეთებული იგივე ან მსგავს თემაზე საერთაშორისო კონფერენციაზე |
|
საკვანძო სიტყვები
iSpring Suite - E-learning Software ტექნოლოგია; სასწავლო ინტერაქტიური კურსი; ციფრული სასწავლო გარემო; „ციფრული აბორიგენები“; „სკოლა ღრუბლებში“ |
|
ვებ-გვერდის მისამართი | |
ისტ სტანდარტი | |
სხვა საგნის სტანდარტი | |
როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას | |
გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი
არა |
|
ისტ უნარების დონე
ყველა |
|
წინარე ცოდნა
კომპიუტერული უნარ-ჩვევები |
|
სესიის ხანგრძლივობა
ერთი საათი |
სესიის გარემო
ნებისმიერი კომპიუტერული მოწყობილობა |
გსურთ გადავიღოთ სესია?
არა |
|
ვირტუალური პრეზენტაცია
კი |
|
ტექნიკური მოწყობილობა |
სესიის შინაარსი
მიზანი და ამოცანები
XXI საუკუნე ციფრულ საუკუნედ მოიაზრება... ციფრულ საუკუნეს ციფრული თაობა და უამრავი გამოწვევა მოყვა საგანმანათლებლო სივრცეში. საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების სასწავლო პროცესში ინტეგრაცია საგანმანათლებლო გარემოს შექმნის ერთ-ერთი აუცილებელი ფაქტორი გახდა. როგორ ვასწავლოთ „ციფრული ეპოქის აბორიგენებს“? - საგანმანათლებლო სივრცეში კვლევის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მიმართულებაა და ნებისმიერი წარმატებული სასწავლო დაწესებულებისათვის აქტუალურია. სესიის მთავარი მიზანი, სწორედ აუდიტორიისათვის ინტერაქტიური ციფრული რესურსის აგების ტექნოლოგიისა და სასწავლო ტრადიციულ გარემოში მისი დანერგვის მეთოდოლოგიის გაცნობაა. სესიის ამოცანებია: გააცნოს აუდიტორიას • iSpring Suite E-learning Software გარემოს ძირითადი კომპონენტები და სამუშაო პრინციპები; • აღნიშნულ გარემოში საგანმანათლებლო ელექტრონული რესურსის, სასწავლო კურსის აგების ტექნოლოგია, რაც ითვალისწინებს: ინტერაქტიური ელემენტების (ტესტის, წიგნის, კატალოგის, დიალოგის, დროის შკალის), ასევე მზაობიექტების (ვიდეო რესურსის, ტესტის, გრაფიკული ობიექტების, ინტერაქტიული ელემენტების, დიალოგის), ჩართულობას სასწავლო კურსის სტრუქტურაში; პრეზენტაციაზე ვიდეო-აუდიო განხილვის დამატებას; ონლაინ-ტესტირების აგებას. • მიღებული პროდუქტის შეფუთვა-პუბლიკაცია HTML5, Flash, EXE შესრულებად და LMS (SCORM, AICC, IMS, BlackBoard, Experience API ) ფორმატებში. • აგებული სასწავლო რესურსის განთავსებისა და გამოყენების მეთოდოლოგია Moodle სასწავლო ელექტრონული სწავლების მართვის სისტემაში, ასევე მისი როგორც სასწავლო-მეთოდური მასალის გამოყენების მეთოდოლოგია სააუდიტორიო მუშაობაში. • აგებული მოდელის დანერგვის მეთოდოლოგია და სწავლის შედეგები კვლევითი სახის პროექტის ფარგლებში „სკოლა ღრუბლებში“. |
სესიის მონახაზი
სესია აუდიტორიას რამდენიმე ნაწილად წარუდგენს ნაშრომს. • მსმენელები დასაწყისში გაეცნობიან ინტერაქტიურ ციფრულ სასწავლო გარემოში სწავლების აქტუალობას (5 წთ.); • გაეცნობიან ინტერაქტიური-ციფრული რესურსის აგების წინმსწრებ პირობებს, Power Point + iSpring Suite E-learning Software პროგრამული გარემოს ძირითად კომპონენტებს, რატომ iSpring Suite?; მოისმენენ თუ რა პრინციპებსა და მეთოდოლოგიას ემყარება საგანმანათლებლო რესურსის, სასწავლო კურსის აგების ტექნოლოგია, რაც ითვალისწინებს: სასწავლო კურსის სტრუქტურაში ინტერაქტიური ელემენტების ჩართულობას; სასწავლო მასალის შეფუთვა-პუბლიკაციას LMS (Learning Management System) და სააუდიტორიო მუშაობის ფორმატებში (15 წთ.); • სასწავლო მეთოდური მოდელის, ნიმუშის მაგალითზე მსმენელები პრაქტიკულად ჩაერთვებიან საგანმანათლებლო რესურსის, სასწავლო კურსის აგების, პუბლიკაციის პროცესში iSpring Suite გარემოში მუშაობისა და LMS - Moodle სივრცეში განთავსების შესწავლის მიზნით (15 წთ.) ; • მსმენელებს პრეზენტაციის სახით წარედგინებათ ინტერაქტიური ციფრული მასალის სწავლების მეთოდოლოგია ტრადიციულ-სააუდიტორიო და LMS – Moodle გარემოში - „სკოლა ღრუბლებში“ (5 წთ.); • სესიის დასასრულს მოხდება სასწავლო პროცესში ინოვაციური საგანმანათლებლო ტექნოლოგიის გამოყენების აუცილებლობის დასაბუთება ტრადიციულ მეთოდებთან ინტეგრაციის გზით (5 წთ). |
გამოყენებული ლიტერატურა
საქართველოს საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების კონფერენციაზე მომხსენებლის განაცხადის შევსების გზამკვლევი; ინტერნეტ მასალები: https://www.ispringsolutions.com/ |
მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში
ინტერაქტიური სასწავლო ციფრული მოდელი აგებულია ჩემს მიერ და იყენებენ მასწავლებლები, ასევე სტუდენტები, როგორც დამხმარე პრაქტიკულ, საცნობარო თვითმასწავლებელს ელექტრონული რესურსის, სასწავლო კურსის აგებისას. ელექტრონული ვიდეო-აუდიო სასწავლო მოდელი შექმნილი მაქვს მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის, ელექტრონული პრეზენტაციის აგების ტექნოლოგიის შესწავლისათვის. ციფრულ სასწავლო გარემოს, როგორც ინოვაციურ პედაგოგიურ ტექნოლოგიას, აქტიურად ვიყენებ სასწავლო პროცესში. ჩემი პედაგოგიური მუშაობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მიმართულებაა ელექტრონული სწავლების ინოვაციური სტრატეგიების შესწავლა და დანერგვა სასწავლო პროცესში, რაც ასახულია სხვადასხვა კონფერენციებზე წარდგენილ სტატიებში. |
იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ
მიყევით ბმულს