სესიის მომხსენებელი
ნანი შევარდენიძე |
სესიის თანამომხსენებელი
ნანა სამხარაძე |
თემატური მიმართულება
სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში |
საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
მათემატიკა , |
სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
ელექტრონული ინსტრუმენტები/რესურსები , თამაშები და სიმულაციები , |
სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
საბაზო საფეხურის მასწავლებლები , საშუალო საფეხურის მასწავლებლები , |
სესიის ფორმატი
პრეზენტაცია |
სწავლების საფეხური
საშუალო , |
სესიის სათაური
მათემატიკა - სერიოზული და სახალისო |
|
სესიის მოკლე აღწერა
სესია მოიცავს სიმულაციების პრეზენტაციას: ალბათობის თეორიიდან და გეომეტრიიდან (კერძოდ შლილების, მობრუნების, წრეწირში ჩახაზული კუთხეების ჩვენებას და სხვა) |
|
სესიის განსაკუთრებული გარემოებები | |
საკვანძო სიტყვები
მათემატიკა,ალბათობა,სიმულაციები,სივრცე,შლილები,გეომეტრია |
|
ვებ-გვერდის მისამართი
http://www.matematicasvisuales.com/html/geometria/geometria.html |
|
ისტ სტანდარტი
5. მოსწავლე იყენებს ისტ-ს იმის გამოსაკვლევად, თუ რა შეიძლება მოხდეს რეალურ ან წარმოსახვით ვითარებაში.4. მოსწავლე კვლევისას და პრობლემის გადაჭრისას ირჩევს ადეკვატურ ციფრულ მოდელს ან სიმულაციას. |
|
სხვა საგნის სტანდარტი
მათ.IX.13. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და დასკვნების ჩამოყალიბება. • გამოთქვამს ვარაუდს ხდომილობის მოსალოდნელობის შესახებ მონაცემთა საფუძველზე (მაგალითად, ფარდობითი სიხშირის მიხედვით) და ასაბუთებს ვარაუდის მართლზომიერებას.მათ. გაძ. XI.9 მოსწავლეს |
|
როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას
პრეზენტაციაში არსებული სიმულაციები გამიზნულია მოცემული საკითხების უკეთ გააზრებისთვის და თეორიული მასალის თვალსაჩინოდ წარმოდგენის მიზნით. |
|
გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი
არა |
|
ისტ უნარების დონე | |
წინარე ცოდნა | |
სესიის ხანგრძლივობა
ერთი საათი |
სესიის გარემო
ნებისმიერი კომპიუტერული მოწყობილობა |
გსურთ გადავიღოთ სესია?
არა |
|
ვირტუალური პრეზენტაცია
კი |
|
ტექნიკური მოწყობილობა |
სესიის შინაარსი
მიზანი და ამოცანები
სესიის მიზანია მასწავლებლებისთვის სიმულაციების გამოყენების საუკეთესო გამოცდილების გაზიარება, მათი უპირატესობების წარმოჩენა და განხილვა. |
სესიის მონახაზი
10 წუთი- პრეზენტაციის ამოცანების გაცნობა, მათემატიკაში არსებული ისტ. რესურსების მიმოხილვა,მათი გამოყენების მიზნობრიობა. 20 წუთი-Matematicas Visuales ჩვენება, მასში არსებული მრავალფეროვანი სიმულაციების დათვალიერება, გამოცდა. კატეგორიების მიხედვით რამდენიმე სიმულაციის განხილვა. 15 წუთი- Academo -ს გაცნობა და კონკრეტული სიმულაციების დათვალიერება, მათი უპირატესობების წარმოჩენა. 15 წუთი-პრეზენტაციის შეჯამება, კითხვებზე პასუხი და რეფლექსია |
გამოყენებული ლიტერატურა
ეროვნული სასწავლო გეგმა |
მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში
პრაქტიკაში აქტიურად ვიყენებ ორივე საიტზე არსებულ სიმულაციებს შესაბამისი საკითხების ახსნისას და განმტკიცებისას. |
იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ
მიყევით ბმულს